3. studenoga 2023.
Turistička zajednica Grada Ivanić-Grada u suradnji s tvrtkom Abisal d.o.o. i portalom Gastronaut.hr u studenom 2023. godine organizira edukaciju djelatnika u ugostiteljstvu s ciljem povećanja kvalitete ugostiteljske usluge na području Ivanić-Grada, povezivanja ugostitelja i razmjene pozitivnih gostiteljskih praksi i iskustava. Radionice su besplatne za polaznike, ali je potrebna prethodna prijava putem obrasca: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfOmpJH7yqCZt_RLWn6SL_jVWUN8dohSzcr9nQMs88hlKbdKg/viewform
Edukacija će se održati dva utorka u studenom (14. i 21.11.2023.) u poslijepodnevnim satima (16-20 sati) u Maloj dvorani Doma kulture u Ivanić-Gradu. Podršku u organizaciji pruža Pučko otvoreno učilište Ivanić-Grad.
Više o radionicama:
Posluživanje – teorija i praksa
prof. Nikolina Marčelja Petrc
Utorak 14.11, 16:00 – 20:00 sati
Mala dvorana Doma kulture, Ivanić-Grad
Teoretski dio:
Osnovne smjernice za primjeren izgled poslužnog osoblja.
Verbalna komunikacija poslužnog osoblja.
Komunikacija poslužnog osoblja s gostima ugostiteljskog objekta.
Komunikacija osoblja ugostiteljskog objekta s kolegama i nadređenima (pravila suprimjenjiva na zaposlenike svih odjela).
Neverbalna komunikacija poslužnog osoblja – najčešće pogreške i na što treba obratiti pozornost.
Umijeće spajanja bontona i stručnih znanja u svim dijelovima poslužnog procesa.
Važni poslovi poslužnog osoblja, izuzev samog posluživanja, u kojima možemo prakticirati bonton ili prepoznati pomanjkanje istoga.
Informacije iz okoline s kojima svaki član poslužnog osoblja mora biti upoznat.
Poslovi i zadaci koje izvršavamo za gosta, na njegovu molbu ili samovoljno.
Ponašanje poslužnog osoblja izvan radnog vremena i ugostiteljskog objekta.
Utorak, 21.11., 16:00 – 20:00 sati
Mala dvorana Doma kulture, Ivanić-Grad
Praktični dio:
Ophođenje s gostima tijekom svih faza poslužnog procesa:
Pripremni radovi;
Doček, prihvat i smještaj gosta;
Nuđenje sredstava ponude i prodaje;
Uzimanje narudžbe, boniranje;
Posluživanje;
Apserviranje;
Naplaćivanje usluge;
Ispraćaj gostiju;
Završni radovi
Ponašanje gostiju
Jesu li svi gosti upoznati s restoranskim bontonom;
Prikaz pravilnog ponašanja gostiju za stolom i u ostalim dijelovima restorana;
Reakcije i rad poslužnog osoblja ukoliko u restoranu poslužujemo gosta koji nema usvojen "Restoranski bonton".
Prijave za radionice zaprimamo do 12.11.2023.