top of page

Pješačka ruta oko vinarije Voštinić-Klasnić

Kružnom stazom možete obići šumu Peticu i Grabersko brdo.

Informacije o stazi

Pogodno za obitelj

Da

Preuzmite kartu

Vinarija “Voštinić Klasnić” nalazi se na južnim obroncima šume Marča s prekrasnim pogledom na jug. U blizini vinarije nalazi se ulaz u središte šume Marča.

Grabersko brdo – Deanovečko brdo – Petica – Đurino brdo – Križni hrast – Grabersko brdo

Ruta kreće od rampe na šumskoj cesti u Graberskom brdu gdje sa strane možete parkirati auto (nije uređeni parking). Ruta ide desno preko otvorenih livada s lijepim vizurama. Staza izlazi na cestu u Deanovečkom brdu na lijevo.

Na sljedećem križanju s lijeva dolazite na brdo Petica. Makadam se ulijevo spušta u dolinu.

U dolini ruta nastavlja makadamom lijevo i uskoro ulazi stazom u šumu desno, te vodi uzbrdo na Đurino brdo. Staza prolazi pokraj nekoliko kuća i izlazi na glavnu šumsku cestu, gdje nastavlja lijevo.

Na sljedeća tri križanja držite lijevu stranu i šumskim makadamom se vratite natrag u Grabersko brdo.