top of page

Pješačka ruta oko Seoskog turizma Kezele

Istražite Šumećane laganom šetnjom oko Seoskog turizma Kezele.

Informacije o stazi

Pogodno za obitelj

Da

Preuzmite kartu

Seoski turizam Kezele smješten je na brdu u naselju Šumećani, na jugoistočnom rubu šume Marča. Prema jugoistoku se pruža panorama na Moslavačku goru i dolinu Česme.

Smještene neposredno uz šumu Marča, već nakon 100-tinjak metara ulazite u brdovite dijelove šume izbrazdane brojnim dumačama (dubokim šumskim jarcima kojima protječe voda).

Kezele – Đurino brdo – Sudarice – Kezele

Ukoliko želite istražiti širi prostor ovog dijela šume, krenite makadamskim putem uz vinograde na sjeverozapad prema Đurinom brdu. Kada prođete brdo s lijeve strane, skrenite desno na prvi šumski makadam.

Prije spusta u dolinu skrenite desno po hrptu do jezera Sudarice. Kroz svijetlu šumu uzduž močvare ruta se vraća na makadam u dolini, nastavlja desno i uskoro ponovo ulazi u šumu (uska staza). Vraćate se na jezero i nastavljate stazom lijevo kroz šumu i uskoro se penjete uzbrdo.

Zadnji dio rute prati šumsku stazu po hrptu, te završava na cesti prema Kezeleu.