top of page

Pješačka ruta oko Ladnja kod strica

Prošećite kratkim pješačkim rutama oko imanja Ladanj kod strica.

Informacije o stazi

Pogodno za obitelj

Da

Preuzmite kartu

“Ladanj kod strica” nalazi se na jugozapadu šume Marča u selu Sobočani, okružen blagim brijegovima i malim farmama.

“Ladanj” – Kod sv. Duha – “Ladanj”

Duljina: 2,5 km

Ruta kreće od “Ladnja kod strica” i vodi niz glavnu cestu. Malo iza crkve skreće na poljski put gdje se spušta kroz pitoresknu dolinu. U dolini, kod dva mala jezera skreće lijevo i vodi uzbrdo kroz otvorena polja s lijepim pogledom na okolno područje.

Nastavlja uzbrdo sve do polazišta. Druga mogućnost je nakon crkve skrenuti u drugu ulicu lijevo i spustiti se u dolinu cestom (2,7 km).

Sobočani – Belauša – Stankovac – Grabersko brdo – Sobočani

Duljina: 6,1 km

Ruta kreće iz središta Sobočana i iza autobusne stanice vodi desno malom ulicom nizbrdo sve do naftne bušotine gdje nastavlja prema dolini šumskom stazom. U dolini, neposredno iza mosta, skreće lijevo i prolazi između šume i polja.

Uskoro se penje desno do asfaltne ceste u Stankovcu i dalje nastavlja prema Graberskom brdu. Na vrhu Graberskog brda, pored male kapelice, ruta vodi lijevo, , a zatim odmah lagano desno na malu seosku ulicu s nekoliko kuća.

Nakon zadnje kuće, ulica prelazi u šumsku stazu i vodi nizbrdo kroz duboku šumu. U dolini se staza penje ponovo prema makadamskoj cesti.

Nastavlja desno makadamskom cestom kroz šumu sve dok ponovo ne izađe na asfaltnu cestu, gdje ruta vodi lijevo prema selu Sobočani i natrag do polazišta.