top of page

Pješačka ruta oko Kleti Kunek - Stari mlin

Prošećite stazom s pogledom na Kloštar Ivanić i odmorite u Starom mlinu.

Informacije o stazi

Da

Preuzmite kartu

Kliknite za preuzimanje karte

Klet Kunek “Stari mlin” smještena je u mirnoj dolini blizu mjesta Kloštar Ivanić nedaleko šume Marča.

Okružena je malim vinogradima i voćnjacima, uskim cestama, starim drvenim kletima i vikendicama novije gradnje. Do Kloštar Ivanića, mjesta s bogatom povijesti i nasljeđem, može doći laganom pješačkom rutom.

"Stari mlin” – Kloštar Ivanić – “Stari mlin”

Ruta kreće od “Starog mlina” i vodi cestom prema Kloštar Ivaniću. Kratko prije kružnog toka, kratko se uspinje na lijevo i nastavlja ravno uzduž hrpta brijega. Na ovom dijelu rute otvara se prekrasna panorama na Kloštar Ivanić i njegove dvije crkve, sv. Ivana Krstitelja i Blažene Djevice Marije, uz koje se nalaze i samostani. Ruta se nakon toga spušta na glavnu cestu i nastavlja desno prema središtu mjesta.

Crkva Blažene Djevice Marije izgrađena je 1226. godine, a crkva sv. Ivana Krstitelja početkom 16. stoljeća. Toranj te crkve izabran je 1850. za ishodište katastarske izmjere u Hrvatskoj. Pored nje je stara franjevačka ljekarna (iz 1670.) i veliki stari bunar u središtu mjesta.

Ruta se po cesti vraća natrag do “Starog mlina”. Umjesto da se spustite na glavnu cestu po hrptu pokraj Kloštar Ivanića, možete skrenuti lijevo na drugi brijeg i spustiti se u malu dolinu i izaći opet na glavnu cestu (4,4 km).