Otvorene prijave za prodajni sajam na 18. Bučijadi u Ivanić-Gradu

2022-08-09T13:19:41+00:001. kolovoz, 2022.|

Turistička zajednica Grada Ivanić-Grada objavljuje poziv za podnošenje prijava za sudjelovanje na prodajnom sajmu na 18. Bučijadi u Ivanić-Gradu 1. i 2. listopada 2022. Prijave su otvorene od 1.08. do 1.09.2022. godine.

Prijavnicu možete preuzeti u pdf. na linku:
Prijavnica_sajam Bucijada 2022

Uz ispunjenu prijavu potrebno je dostaviti:

  • pravne osobe – izvadak iz sudskog registra (ne stariji od 3 mjeseca)
  • obrtnici – izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar (ne stariji od 3 mjeseca)
  • udruge – rješenje državne uprave o registraciji ( ne starije od 3 mjeseca)
  • obiteljska poljoprivredna gospodarstva – rješenje o upisu u upisnik obiteljskih gospodarstava ili rješenje za Upis u upisnik dopunskih djelatnosti na OPG-u
  • domaća radinost – rješenje o upisu domaće radinosti
  • slobodna zanimanja – rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnog tijela ili potvrdu o članstvu u nekoj od strukovnih udruga (HDLU, ULUPUH, LUV itd.)
  • obveznici plaćanja trošarine – rješenja o obvezniku plaćanja trošarine (za prodaju alkohola i alkoholnih pića)
  • humanitarne organizacije – rješenje/dokaz o obavljanju humanitarne djelatnosti
  • fotografiju vlastite kućice (max veličine 3 x 2m)

Izlagači su dužni prodajna mjesta i štandove prigodno urediti i ukrasiti bučama. Ocjenjivačka komisija izabrat će najljepše uređeno mjesto ili štand na Bučijadi te izlagača nagraditi.

Ujedno Vas obavještavamo da će se vršiti izbor najmanje, najveće i najoriginalnije buče tako da svoje primjerke možete dostaviti Ocjenjivačkoj komisiji u nedjelju 2. listopada od 9 do 10 sati na info pultu.

Napominjemo da izlagači prehrambenih proizvoda (sireva, suhomesnatih proizvoda, zimnica) moraju imati sanitarnu knjižicu, bijele pregače, maramu i rukavice te da hranu prigodno zaštite od vanjskih utjecaja, a stolove prekriju bijelim stolnjacima.

Prijave su otvorene od 1.08. do 1.09. 2022. godine.

Prijavu i popratnu dokumentaciju je potrebno poslati pismenim putem

najkasnije do 1. 09. 2022. na:

  • TZG Ivanić-Grada, Moslavačka 11, 10310 Ivanić-Grad ili
  • e-mail: info@bucijada.hr
  • PRIJAVE PRISTIGLE NAKON 1. 09. 2022., PRIJAVE BEZ FOTOGRAFIJE, NEPOTPUNE I NEOVJERENE PRIJAVE NEĆE SE RAZMATRATI.

Odluka o odabiru izlagača bit će objavljena 9. 09. 2022.

Odabrani izlagači su dužni uplatiti najam izlagačkog prostora u iznosu od 600,00 kn + PDV prema Komunalnom centru d.o.o. Ivanić-Grad do 20.09. 2022. O procesu plaćanja odabrani izlagači će biti obaviješteni pismenim putem.

Ako manifestacija bude otkazana prije samog početka, Komunalni centar d.o.o. se obvezuje vratiti izlagačima cjelokupan iznos plaćenog zakupa u roku od 30 dana od dana donošenja Odluke o otkazivanju manifestacije. Ako se manifestacija otkaže nakon što je već započela Komunalni centar d.o.o. se obvezuje vratiti izlagačima iznos u vrijednosti otkazanih dana.

Grad Ivanić-Grad će na prodajnim lokacijama iz tablice osigurati odgovarajući električni priključak, troškove postave električnog priključka i utroška električne energije. Također Organizator osigurava čišćenje površina s odvozom otpada.

Radno vrijeme lokacija:

Obavezno: subota 9:00 – 18:00 i nedjelja 9:00 – 18:00 sati

Radno vrijeme može biti korigirano sukladno preporuci Stožera civilne zaštite Grada Ivanić-Grada, kao i preporuci Stožera civilne zaštite Zagrebačke županije te Republike Hrvatske.

Izlagač može preuzeti lokaciju 1.10. od 07:00 sati dužan ju je osloboditi od osoba i stvari nakon radnog vremena do 19:00 sati.

Izlagač je dužan obavljanje djelatnosti uskladiti sa svim relevantnim zakonskim propisima  i podzakonskim aktima republike Hrvatske koji se odnose na istu i u te svrhe, a svom trošku ishoditi sve eventualne dozvole, ateste i odobrenja nadležnih tijela za obavljanje djelatnosti na zakupljenoj površini.

Izlagač osigurava potrebnu opremu za rad i odgovoran je za sigurnost rada, radnika koji rade i sigurnost kupaca i prolaznika. Također, osiguranje izložaka i asortimana na manifestaciji u obvezi je izlagača i za iste Organizator ne snosi nikakvu odgovornost.

Posebni uvjeti za lunapark:

  • izlagač samostalno osigurava električnu energiju za rad lunaparka
  • izlagač se obvezuje da će na ugovorenom prostoru (površina kod Učeničkog doma) postaviti zabavne naprave, s potrebnim dokumentima (atestima) o tehničkoj ispravnosti i pogodnosti za masovnu upotrebu, odnosno upozorenja o opasnosti prilikom korištenja
  • održavanje čistoće i čišćenje zakupljenog prostora snosi izlagač koji je dužan vratiti zakupljenu površinu u prvotno stanje i sanirati eventualnu štetu
  • tijekom zakupa obveza izlagača je prostor i zabavne naprave održavati čistim i urednim
  • izlagač može započeti montažu opreme 2 dana prije početka manifestacije i po završetku manifestacije izlagač se obvezuje demontirati opremu i očistiti prostor u roku od 2 radna dana
  • izlagač je dužan osigurati lunapark te je odgovoran za slučaj nezgode zbog neispravnosti elemenata zabavnog parka ili rada istog kao i za materijalnu sigurnost inventara i dobara lunaparka

Organizator zadržava pravo određivanja veličine prostora i mjesta za izlagače te pravo selekcije prijavljenih izlagača.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Prihvaćam