Ivanić-Grad, 04. travnja 2019. – U organizaciji Grada Ivanić-Grada, TZ Grada Ivanić-Grada te Udruge Škrlet Moslavina održan je ŠkletOVO izlet za novinare i vinske profesionalce.
ŠkrletOVO je zajednički projekt koji za cilj ima promociju Škrleta kao simbola Moslavine. Manifestacija se sastoji od stručnog dijela za novinare i vinske profesionalce te zabavnog dijela
ŠkrletOVO Party za širu publiku, koji će se održati 13. travnja 2019. u Ivanić-Gradu s početkom u 16 sati.
Tko su GLAVNI IGRAČI?
Osam moslavačkih vinara koji udruženim snagama rade na povećanju vidljivosti i prepoznatljivosti autohtone sorte Škrlet i njegove domovine Moslavine, a to su:Florijanović, Ilovčak, Jaram, Kezele, Miklaužić, Mikša, Trdenić i Voštinić-Klasnić.
Vinari su svjesni kako za uspjeh u misiji pozicioniranja Škrleta moraju djelovati zajednički, proaktivno i strpljivo. Njihove aktivnosti su prvenstveno usmjerene na promociju Škrleta, ali isto tako i na podizanje kvalitete i građenje povjerenja na vinskom tržištu.Na svom putu do sada naišli su na veliku potporu od strane znanstvene zajednice i svih sudionika vinske scene.
ŠkrletOVO izlet za novinare i profesionalce se održalo na dvije lokacije. Prezentacija projekta „Standardizacija vina Škrlet i izrada brend strategije oznake kvalitete vina Škrlet”
održala se na seoskom imanju Kezele, gdje je bio poslužen i moslavački ručak sljubljen sa Škrletima. U popodnevnim satima je u vinariji Voštinić-Klasnić bilo druženje s vinarima, gdje su gosti imali priliku degustirati redovnu berbu Škrleta 2018. gore navedenih 8 vinara. Ujedno je dodijeljena i diploma za najbolji Škrlet koju je ove godine ponovno osvojila vinarija Voštinić-Klasnić.
„Standardizacija vina Škrlet i izrada brend strategije oznake kvalitete vina Škrlet”
Spomenuti projekt predstavljen je danas, a se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu izrađuje se brend strategija sorte Škrlet za tržište, pod stručnim vodstvom prof. Damira Kovačića sa Zavoda za marketing Agronomskog fakulteta u Zagrebu, a u drugom se dijelu ispituje tehnološki aspekt kojim bi se ova sorta mogla unaprijediti, kojeg vodi enolog Krešimir Hren, diplomirani inženjer agronomije.
Izrada brend strategije podrazumijeva uvođenje oznake kvalitete vina Škrlet koje se provodi kroz ispitivanje tržišta i anketiranje proizvođača Škrleta. Cilj je utvrditi preferencije potrošača i viziju proizvođača te definirati poželjnu stilistiku vina Škrlet za koje bi se dodjeljivala oznaka kvalitete Škrlet.
Projekt je novčanom potporom pripomogla Zagrebačka županija.
ŠkrletOVO Party
Popularni dio ove manifestacije otvoren za građanstvo je ŠkrletOVO Party koji će se održati u Ivanić-Gradu na Malom trgu 13. travnja s početkom u 16 sati (u slučaju lošeg vremena u maloj dvorani POU). Ulaznica je 80 kn, a podrazumijeva neograničenu degustaciju Škrleta gore spomenutih vinara iz Udruge Škrlet Moslavina. Za dobru atmosferu se brine DJ Pepi Jogarde, mladi ivanićki chef Dino Pavanić će pripremati zanimljivi finger food, a za najmlađe tu je i igraonica kako bi roditelji mogli uživati u Škrletu. Tom prilikom je sav željeznički promet prema i iz Ivanić-Grada po 40% nižim cijenama na povratna putovanja u I i II razredu vlakova na udaljenostima većim od 25 km iz svih krajeva Hrvatske. Prilikom kupnje prijevozne karte potrebno je naglasiti svrhu putovanja/ŠkrletOVO, a kartu na poleđini ovjeriti pečatom organizatora na info pultu Centra za posjetitelje na Škrletovu.
Vozni red vlakova možete saznati na www.hzpp.hr
100 let živili!
Društvene mreže